Jak zbudować spójny wizerunek marki?

Dowiedz się:

  • jak to wszystko ogarnąć i zbudować solidną podstawę swojej marki (biznesu/bloga),

  • jak zbudować zaufanie i wiarygodność w oczach swoich klientów/odbiorców,

  • jak dobrać wygląd do wartości, charakteru i przekazu swojej marki(biznesu lub bloga).

DZIEŃ 1

poniedziałek – 19.02

Tożsamość marki

(coś, bez czego nie da ruszyć się dalej)

Opowiem Ci, co warto sobie przemyśleć i spisać.

To będzie Twój kompas, który ułatwi Ci decyzje

dotyczące Twoich strategii i komuikacji wizualnej.

Osoby zapisane na listę otrzymają ode mnie

pomocne narzędzie.

DZIEŃ 2

środa – 21.02

Identyfikacja wizualna

(czyli wszystkie elementy wizualne marki)

Porozmawiamy o moodboardach, kolorach, czcionkach,

stylach i spójności grafik w social mediach.

Osoby zapisane orzymają pdf z listą przydatnych narzędzi

oraz linki do bezpłatnych banków zdjęć, czcionek i grafik.

DZIEŃ 3

piątek – 23.02

Wizualna strategia

(czyli co, gdzie i jak!)

Porozmawiamy o wizualnej spójności,

kanałach komunikacji,

harmonogramach publikacji, sposobach

na planowanie spójnych treści

oraz elementach zakazanych.

Co Cię czeka?

Pomocne pdf

tylko dla zapisanych na listę

3x transmisja live

szkolenie i odpowiedzi

na pytania na żywo

prywatna grupa

moje wsparcie w grupie

przez całe wyzwanie

Pobierz PDF i dołącz do wyzwania

Anna Wolska-de Keijzer

Rysuję biznesy i dla biznesów.

Pomagam kreatywnie wyróżnić się markom, tworząc dla nich grafiki i infografiki spójne z ich wizerunkiem i przekazem.

Wykonuję również wizualne audyty – aby tworzyć spójne modele komunikacji wizualnej w internecie.

logo ryanka2anowe

Co mówią o mnie inni?

Dzięki konsultacji z Anią zbudowałam swój prosty, ale użyteczny model komunikacji wizualnej na Facebooku. Zobaczyłam, co jeszcze wymaga dopracowania i w którym kierunku warto pójść. Dodatkowo –  Ania udzieliła mi wielu praktycznych wskazówek, które ułatwiają mi poruszanie się w tym obszarze. Współpracę z Anią polecam osobom, które potrzebują sposobu na swoją komunikację wizualną, ale nie chcą spędzić godzin na szukaniu odpowiedniej grafiki czy czcionki, szczególnie jeśli są na początku swojej biznesowej drogi.
Celina Fit
“RysAnka to kompetencja i profesjonalizm na europejskim poziomie. Jej projekty i prace maja wysoki poziom artystyczny. A ja jako zleceniodawczyni dostalam wsparcie merytoryczne oraz update podczas calego procesu tworczego. RysAnka to bardzo zdolna graficzka. Ma niezwykly talent przenoszenia rzeczywistosci w swiat rysunku i robi to w bardzo spojny sposob. Prawdziwa specjalistka w swojej branzy!”
Agata Ceglecka

Pobierz PDF i dołącz do wyzwania

Privacy Preference Center

YouTube

Na stronie osadzone są nagrania wideo. W tym zakresie pliki cookies ładowane są dopiero, gdy odtwarzasz nagranie. Jeżeli nie godzisz się na wykorzystywanie plików cookies YouTube, powstrzymaj się od odtwarzania nagrań.

YouTube

Google Analytics

W ramach Google Analytics nie są gromadzone dane osobowe. Nie zbieram danych demograficznych, a adresy IP są skracane po stronie Google. Jeżeli mimo to nie zgadzasz się na korzystanie z cookies Google Analytics, możesz je wyłączyć.

Google Analytics

Pixel Facebooka

Opierając się o swój uzasadniony interes w postaci marketingu własnych produktów i usług, wykorzystuję Pixel Facebooka, by móc kierować do Ciebie reklamy w serwisie Facebook. Możesz wyłączyć Pixel Facebooka i sprawić, że w Twoim przypadku nie będzie działał.

Pixel Facebooka